PDF Dolores Duran: A noite e as canções de uma mulher fascinante

Dolores Duran: A noite e as canções de uma mulher fascinante

A NOITE DO MEU BEM DOLORES DURAN

Hoje eu quero a rosa mais linda que houver E a primeira estrela que vier Para enfeitar a noite do meu bem Hoje eu quero paz de criança dormindo E abandono de flores se abrindo Para enfeitar a ...

Dolores Duran Coletânea

Dolores Duran; Album A Noite do Meu Bem (The plete EP'S Plus Extra Tracks) Licensed to by UMG (on behalf of Brazilian Classics); UNIAO BRASILEIRA DE EDITORAS DE MUSICA UBEM, BMI ...

Nana Caymmi A Noite Do Meu Bem As Canções De Dolores Duran

View credits, reviews, tracks and shop for the 1994 Vinyl release of A Noite Do Meu Bem As Canções De Dolores Duran on Discogs.

Dolores Duran

Dolores Duran (Adiléia Silva da Rocha; Rio de Janeiro, 7 June 1930 – 24 October 1959) was a Brazilian singer and songwriter.. Adiléia Silva da Rocha debuted at age 10 on the radio. At age 16 she came up with the stage name Dolores Duran and became a crooner, working at nightclubs in Rio de Janeiro.

Song No 91 — A Noite do Meu Bem | Dolores Duran (1959)

A Noite do Meu Bem was introduced in 1959 on at least nine single and two album releases. Exact dates of recordings and releases are difficult to determine with few exceptions. It is said that Dolores Duran recorded her own studio version a few weeks before her untimely death on October 24th, 1959. It was…

Kindle Dolores Duran: A noite e as canções de uma mulher fascinante

  • PDF; Cruz e Souza. O Poeta Alforriado

  • PDF; O Menino Esperança

  • PDF" Rosa Luxemburgo - Pensamento e Ação: Biografia
  • 0 Response to "PDF Dolores Duran: A noite e as canções de uma mulher fascinante"

    Post a Comment

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel